Space Denmark
Kretavej 49, 1. th
2300 København S
CVR: 37627054
Tlf: 60544881
Mail: kontakt@spacedenmark.dk
Betaling
Space Denmark modtager online betalinger med Visa, Visa/Dankort, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debet og Maestro. Betaling vil blive trukket på din konto, så snart gennemførslen af betalingen er sket. Alle beløb på fakturaen er inklusive moms. Space Denmark bruger følgende valuta til prissætning: Denmark – Kroner (DKK). Space Denmark benytter en sikker betalingsserver (pensopay), der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Fortrydelsesret
Til private forbrugere gives der 14 dages fuld returret på fysiske varer, medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Den 14. dags periode starter den dag, hvor ordren er leveret. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv. Ønske om fortrydelse skal meddeles til os senest 14 efter leveringen og være i vores hænder senest 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten. Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på kontakt@spacedenmark.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.
Forsinket levering af faktura
Space Denmark yder reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fejl eller mangler, der konstateres ved fakturaens beløb og indhold. Reklamationsretten dækker ikke fejl, direkte eller indirekte opstår som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af serviceydelsen, skal meddeles leverandøren indenfor rimelig tid. I forbindelse med reklamationssager afholder leverandøren returneringsomkostninger i rimeligt omfang. Der gives 2 års reklamationsret til private forbrugere på fysiske produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Space Denmark i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, medmindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger. Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet. Space Denmark dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Ved returnering kontaktes virksomheden:
Kretavej 49, 1. th
2300 København S
Tlf: 60544881
kontakt@spacedenmark.dk
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger, når du køber via. en PensoPay betalingsløsning: https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet. Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kontakt@spacedenmark.dk.